Viime päivät ovat olleet suhteellisen rauhallisia.

Olen käynyt töissä. Yrittänyt laittaa joulua (huonolla menestyksellä). Lähetin viestin sairaanhoitajalle, että hän viestittäisi lääkärille, ettei mies saisi pillereitä jouluksi. Hän oli jo tehnytkin sen aikaisempien yhteydenottojeni vuoksi. Toivotteli rauhallista joulunaikaa. Sitä minäkin toivon.

Olen miettinyt ratkaisuja rahaongelmiin. Miehellä olisi niihin ratkaisu. Ainakin hänen ongelmiinsa. Minulla on idea siihen liittyen, jolla saisin miehen maksamaan hänelle kuuluvia maksuja, joita minä olen maksanut viime vuodet. Jos se menee läpi, niin saan vähän hengähdystaukoa taloudelliseen ahdinkooni. Pankki tuntui olevan positiivinen ajatukselle. Kunhan nyt saisin joulun aikaan paperit kasaan.

Uniongelmat vaivaavat taas. Kun saisi edes yolla rauhaa tasta kaikesta.